2015/03/24

Tu esi tas, ko Tu ēd! Diena nr. 2! :)


Kas tad ir Vitalitātes programma?

Atbilde skaisti un uzskatāmi atrodama šeit:


Kāpēc tas ir nepieciešams?





Kādi ir plānoties ieguvumi?

1. Tiek zaudēts liekais svars;
2. Sajūtams enerģijas pieplūdums;
3. Āda kļūst tīrāka;
4. Izzūd galvassāpes;
5. Nostiprinās veselība;
6. Samazinās bioloģiskais vecums;
7. Uzlabojās miega kvalitāte;
8. Tiek gūtas zināšanas kā uzturēt sevi lieliskā formā turpmāk.

Vai tas tā tiešām būs? Redzēsim! :) Es turpinu cītīgi darboties lietas labā! :)

2. dienas ēdienkarte

P.S. Uzlabojumi vienas dienas laikā? Šobrīd esmu novērojusi vienu: pēc kārtīgas maltītes ieturēšanas a la latviešu gaumē - es jutu smaguma sajūtu kuņģī, bet vakar - lietojot uzturā Vitalitātes programmā paredzēto uzturu - man tāds bija izzudis un šodien arī nav atgriezies.
P.S.S. Šodien savai dienas maltīšu pakai devos pa ceļam uz darbu un saņēmu to Kombucha restorānā! Bet, ja man tas nebūtu ērti - paciņu varētu saņemt Bikram Yoga Riga Ventspils ielas studijā vai - pasūtīt (par papildus samaksu) to uz mājām!


1 komentārs: