2015/03/25

Jaungada apņemšanās nav jāsāk 1. janvārī un tās jāturpina tikmēr, kamēr esam mierā ar sevi! Trešā diena.


Šodien ir mana diena nr. 3. Vitalitātes programmas ietvaros. Redziet, man bija apņemšanās kā jau daudziem no mums - ar 2015. gada 1. janvāri  - jauna gada sākumu - sākt dzīvot veselīgāk, lietot pareizu un sabalansētu maltīti (kas vispār šķita - neiespējamā misija) un vairāk sportot, jo neprātīgā tempā tuvojoties 30mit gadu slieksnim sāku domāt par veselību, skaistumu un atbilstošu svaru "pastiprinātāk". Draugi, nesmīniet, jā, man šķiet, ka tieši šis ir pēdējais laiks, kad glābt vēl to, kas saglābjams - skaistai nākotnei! Taču - visas šīs apņemšanās ikdienas rutīniskajā "skriešanā" izkūpēja gaisā un es neko nedarīju tālab, lai kaut kas notiktu tā, kā būtu apņēmusies.

Taču viss notiek tieši tā, kā tam ir jānotiek un mans 2015. gada 1. janvāris - šo apņemšanos aspektā - sākās trīs dienas atpakaļ. Man tika dota iespēja jeb "spēriens" tās sākt realizēt. Vismaz - es eju to realizēšanu - virzienā. Ilgtermiņā vai īstermiņā šīm apņemšanās būs lemts turpināties - lai to rāda laiks. Jo man ir svarīgi, lai šāds dzīves veids harmonizē ar manu būtību. Bet skaidrs ir tas, ka es būšu ļoti, ļoti daudz ko jaunu iemācījusies, apguvusi, izgaršojusi un - galvenais - centusies pildīt savas apņemšanās!

3. dienas ēdienkarte



Vakardien rakstīju par to, kādi ir plānoties ieguvumi no programmas, kas tiek publicēti un "reklamēti", bet vēlos (savai atskaitei) uzrakstīt ko es sagaidu no šīs programmas un kādus ieguvumus no tās sagaidu es:
1. Organisma attīrīšana;
2. Liekā svara samazināšana;
3. Iegūt zināšanas kā uzturēt sevi lieliskā formā arī nākotnē;
4. Saprast, vai šādi ēšanas paradumi un uzturs ir "mans" dzīvesveids.

Priekā, Draugi! Pievienojies Vitalitātes programmai arī Tu, jo Jaunā gada apņemšanās nenozīmē, ka tām ir jāsākas tieši katra gada 1. janvārī ;)

P.S. Laikam sāku programmu tik strauji, ka neesmu pat attapusi, ka jau trešo dienu roka "nestiepjas" pēc ierastās maizes šķēles, mana tik iecienītā biezpiena un citiem pārtikas produktiem, kurus uzskatīju par tik pašsaprotamiem savā ikdienas ēdienkartē līdz šim.
P.S.S. Un vēl kāds novērojums - es savā būtībā absolūti neesmu saldum`mīle, taču šodien jutu, ka man tomēr pietrūkst "salduma" Vitalitātes programmas maltītēs. Bet ir taču tikai trešā diena un kas zina kādas maltītes būs turpmāk! ;)
P.S.S.S. Šodien biju apciemot omi. Komentāri lieki! Ikviens zina ko nozīmē mīļās omas mazbērnu sagaidīšanas process ar kulinārām "izvirtībām". Es izturēju! :)

1 komentārs:

  1. Tagad ;abs laiks uzsākt pavasara apņemšanos- pēdējais brīdi vasaras sezonai :))

    AtbildētDzēst