2015/03/23

Ēst veselīgāk - tas nozīmē - dzīvot veselīgāk! Pirmā diena! :)


Šodien sāku ēst veselīgāk - tas nozīmē - dzīvot veselīgāk! Esmu uzsākusi 2 nedēļu Vitalitātes programmu

2 nedēļas veselīgu, līdzsvarotu, garšīgu maltīšu, ko pagatavo lieliskais Kombucha Restaurant/Health Studio kolektīvs sadarbībā ar ārstiem-dietologiem un uztura speciālistiem pēc shock freezer un sous vide vakuuma tehnoloģijas + Bikram Yoga Riga klases!

Ļoti turu par sevi īkšķus un ceru, ka man izdosies. :)

Arī Tev ir iespēja pieteikties šai programmai un uzzināt par to vairāk, apmeklējot: http://www.vitalitatesprogramma.lv/

Ja neesi pārliecināts, ka tas ir domāts Tev, vari iesākt ar Vienas dienas izmēģinājuma paku, kas maksā tikai 9 eiro! Es sāku tieši ar izmēģinājuma paku ;)

1. dienas ēdienkarte 

P.S. Esmu sajūsmā par ērto iepakojumu un ērto pakas saņemšanu/paņemšanu, kas piemērojams pat manam dienas ritmam!

2 komentāri:

  1. Ak jē cik forši, lai izdodas! :) Varbūt arī man kādu dienu ... kad bērni būs lieli, izdodies īstenot (finansiāli) vitalitātes programmu! :)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es ļoti, ļoti ceru, ka tas Tev izdosies ātrāk! :) Ļoti turēšu īkšķus par to! :)

      Dzēst