2015/03/28

Kārdinājumi ik uz soļa. 5. un 6. diena.


Taisnība, ka kārdinājumu ik dienu, ik uz soļa mums ir tik daudz! Taču, ja spējam kontrolēt savu prātu (iegribas) un mums ir mērķis, tad izveidot skaistu ķermeni un dzīvot veselīgāk ir itin vienkārši. Bet - vai spējam kontrolēt savas iegribas (prātu) kārdinājumu pasaulē arī tad, ja ir mērķis? Kā arī, kamdēļ bieži ejot uz mērķi to pametam "pusceļā", ja saskaramies ar kādām nepatikšanām, problēmām utt.? Es par to prātoju šajās pēdējās divās dienās. Man ir tā, ka, ja ir mērķi, tad kaprīžu un iegribu (prāta) "kontrole" nāk "vieglāk" un arī šķēršļi ar kuriem nākas saskarties ir vieglāk pārvarami. Droši vien, ka tā ir ne tikai man, vai ne? 

Pavisam nesen esmu paēdusi brokastis. Man brokastis Vitalitātes programmas ietvaros ik dienu sākas samērā vēlu. Darba dēļ sanāk ikdienas pakai doties pakaļ tikai pēc 10:00, savukārt - brīvajās dienās - arī nesteidzos tās paņemt ātrāk. Nezinu vai tas ir pareizi/nepareizi, bet cenšos maltītes sakārtot un pakārtot savam dienas ritmam. Rītiem, kas sākas samērā agri un vēlajiem vakariem, kas var ievilkties līdz naktij. Brokastīs šodien bija auzu biezputra ar čia/chia sēklu, godži ogu salsu un jogurta - aveņu mērci, kā arī - biešu-banānu un ābolu kokteilis. Auzu biezputra noteikti nav mana mīļākā biezputra, taču, gluži kā vakardien uzkodās esošais kefīra-gurķu-redīsu un linsēklu kokteilis, kas mani absolūti "neuzrunāja" visnotaļ pārsteidza mani ar "garšīgumu". Svarīgi laikam ir visu pareizi "sakombinēt" (kā izrādās :) ). Tas tikai nozīmē, ka šķietami neiespējamais mērķu sasniegšanā ir tikai "jāpārvar" un, kas zina, varbūt šie mazie šķietamie šķēršļi nemaz nav tik "nepatīkami" :)

5. dienas ēdienkarte                                  6. dienas ēdienkarte

Taču "mankautkasnegaršo" ir tīrais nieks salīdzinājumā ar tiem kārdinājumiem mērķa sasniegšanā, kas ir, ja ik dienu ir jāgatavo maltīte mājiniekiem, kas nav Vitalitātes programmas dalībnieki un mīl garšīgi (un ne īsti veselīgi) paēst! Tā vien pašai reizēm gribas ko pagaršot...  Mājinieki gan "smalkjūtīgi" atgādina par to, ka man ir "savs ēdiens" :) Bet es arī "negrēkoju".  Tāpat - ikdienā atrodos vietā, kur virtuve, kurā ļoti garšīgi gatavo, ir tikai rokas  stiepiena attālumā un tā vien gribētos ar ko "panašķēties". Savukārt šodienas izaicinājums ir došanās uz svinībām "Lido" restorānā. Arī no kādas vīna glāzes šovakar varbūt pat neatteiktos... Bet nevar... ;) Un ticu, ka gribasspēkam, prāta kontrolei pār iegribām un kaprīzēm un mērķim ir "svars"! :) 

Tiecamies! Un tik uz augšu! Priecīgu sestdienu, draugi! Lai smaidīgi! :)

1 komentārs: