2010/03/20

viedoklis mans.

Ir sanācis, ka man kopš salūzis tas aparāts, kas "pieslēdzot pie "piepītpētāja" automašīnā USB var klausīties to mūziku, kas ir FLASHā ierakstīta caur konkrētu "vilni" iekš atksaņotāja aparāta mašīnā" (es nezinu kā tādu ierīci sauc :) ), klausos atkal radio (no tā ļoti apzināti visu laiku esmu izvairījusies, jo ticība "ziņu pasakām" man kādu laiku krietni jau ir zudusi un reklāmas mani ļoti kaitina). Tāpat, arīdzan, cienot reizēm darba kolēģus un nesēžot "klusumā", darbā protams skan ieslēgts radio.

Tā visa rezultātā esmu nonākusi pie secinājuma, ka nepatīk man sievietes - radio dzīdžeji - piedodiet Anna, Maija un Elita - bet nu, forši tas viss, ka Jūs stradājat un darbojaties, bet nu - ne radio! Ir tā, ka visi šie radio ir zaudējuši vismaz vienu klausītāju laikā, kad ēterā ir šīs lēdijas. 

Reizēm ir tā, ka līdz absurdam - super mūzika, viss lieliski, bet, kad sāk runāt, pārslēdzu nākamo radio un tur atkal kāda dāma "maigā balsī" runā.

Kaut kā esmu pieņēmusi to Baibas Sipenieces - Gavares un Katrīnas Pasternakas darbošanos rīta raidījumos, jo tas tā "nu kā nākas un atbisltoši", bet kaut kā arī dienas vidū man tomēr patiktos klausīties vīrietī - radio dīdžeja vietā - nu kaut kā viņiem piederīgāk un tie "joki" vai stāsti arīdzan tādi gaumīgāki.

Zinu, jau zinu, absolūts gaumes jautājums, bet, nu - es lūdzu, man vienu radio, kur nav "saldo balšu īpašnieces", vismaz, darba laikā :)

4 komentāri:

  1. Maija Rozīte ir viens no labākajiem DJ Latvijā. Ar savu balsi aizrauj vai pus rīgas.. ;)

    AtbildētDzēst
  2. Arīdzan man viņa tīk, bet, nu, ne kā radi dīdžejs... ;) :)

    AtbildētDzēst
  3. Laikam vīriešiem vairak patīk sievietes dīdžeji... sievietēm - vīrieši :) Viss loģiski!

    AtbildētDzēst
  4. man arī nepatīk dzirdēt sievietes radio.
    vins.

    AtbildētDzēst